Begin van een geweldig avontuur - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu Begin van een geweldig avontuur - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

Begin van een geweldig avontuur

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 Juni 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut, leuk dat je mijn reisverslag leest!

Dit is de eerste keer dat ik een reisverslag ga maken, want ik sta aan het begin van een groot avontuur. Ik ga namenlijk dit jaar als animatrice op de camping 'Lac du Carouge' werken. Dit is het eerste jaar voor mij dat ik dit doe. Ik heb er al wel heel veel zin in, want het leek mij altijd al leuk om op een camping te werken en Frankrijk trekt mij ook heel erg aan en ik wil graag gaan sparen voor mijn rijbewijs.

Ik heb gesolliciteerd bij Zomerjobs.nl, daar ben ik aangenomen en die hebben mij vervolgens aan 'Lac du Carouge' gekoppeld. Ik heb al contact met de camping gehad en ik sta zelfs al in de newsletter in 3 talen! De newsletter is te vinden op mijn facebook pagina http://www.facebook.com/lisaoolthuis
Ik ben vanaf 2 juli t/m 22 augustus op 'Lac du Carouge' te vinden.

Ik hoop dat jullie veel leesplezier hebben bij het lezen van mijn reisverslagen en ik probeer zo vaak mogelijk wat van me te laten horen!

Ik ga morgen vertrekken en ben al volop met de voorbereidingen bezig en ga dus weer verder om 100% zeker te weten dat ik niks vergeet.

Bisous Lisa

  • 30 Juni 2011 - 23:36

    Sita:

    Leuk hoor lies, dat je dit nu hebt! Kan ik tenminste nog een beetje meegenieten van al je avonturen!! Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 18741

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: