Ik kom weer tot leven!;) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu Ik kom weer tot leven!;) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

Ik kom weer tot leven!;)

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

26 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Week 3:

Een dagboek is niks voor mij, ik kan het gewoon niet bij houden…
Maar het is weer eens tijd voor een verhaaltje en nu wat vrolijker:D

Ik heb tussen het helpen bij de receptie een leuk programma gemaakt met het thema dieren en had er al allemaal leuke activiteiten bij bedacht.

Ik werd zondag wakker, met echt vreselijk weer, dus i.p.v. normaal buiten onder een tent die miniclub houden, hebben we tafels en banken in de receptie gezet en zijn we daar lekker gaan knutselen, waar het droog en warm is. Er kwamen toch redelijk wat kinderen en hebben we met zijn allen een grote rups gemaakt. Het was de hele dag zo vies weer dus hadden Lisa en ik lekker thee gemaakt en chocola opgewarmd met koekjes en appel der bij. Toen kwam Jan met zijn laptop met honderden films er op en hebben we gezellig film gekeken met chocolade fondue. Die avond ging het welkoms drankje dus ook niet door en dat was naar maandag verplaatst. Die avond waren er weer weinig jongeren bij de bar en was niet zo bijzonder, gelukkig had ik Saar, Eline, Jan en nu ook Lisa nog.

Die volgende dag was het dus mijn vrije dag en heeft een Nederlands gezinnetje mij die ochtend mee genomen naar een klein kasteeltje, nou het voelde zo lekker om weer even toerist te zijn! En het was ook heel gezellig, wat wel heel raar is is dat hier de maandagen net zoals bij ons de zondagen zijn, dat niks open is. Gelukkig was het in de middag een beetje opgeklaard en hebben we nog even aan het meer gelegen. Die avond dus het welkoms drankje en daarna met Knabbel en Babbel (2nieuwe jongens) en de rest spelletjes gespeeld.

Dinsdag was het nog slechter weer en nog kouder, maar toen dachten de Nederlandse kinderen ook maar te komen, gelijk hele receptie vol, kon geen brood meer gehaald worden, maar wel heel gezellig. Ook die avond met karaoke was een groot succes, ik wist al een beetje hoe ik mensen kon laten zingen, nou nog niet zo’n grote opkomst gehad en iedereen heeft wel gezongen. De baas (een fransman) ging ‘het is een nacht van Guus Meeuwis mee zingen, wat echt heel gaaf was en hij wel veel vaker heeft moeten zingen omdat het zo goed Nederlands klonk, en ik moest ook een Frans liedje zingen, nou dat gaat snel! En aan het einde als laatste liedje waren er alleen nog maar Nederlanders over, dus hebben we de camping nog even wakker gehouden door keihart ‘kom van het dak af’ mee te joelen! Daarna heel veel complimenten gekregen en allemaal tevreden naar bed.

Woensdag weer een bagger dag met bagger weer, we hebben bij de miniclub maskers gemaakt en hoopten dat het de volgende dag mooi weer zou worden, om de dieren optocht te lopen, maar helaas.. Donderdag ook nog lekker geknutseld en vrijdag de dierenoptocht gelopen, wat heeel leuk was, echt als dieren over de camping geslopen/gerent/gebruld/gesprongen enz. Groot succes!

Ik had zaterdag ook al bedacht dat ik donderdag naar de minidisco dan ook echt dansles voor volwassenen wou geven. Nou was thomas, waar ik mee geoefend heb, al weg dus ging ik opzoek naar een ander. Voor mij was het al duidelijk wie ik ging kiezen, alleen moest ik het goed te spraken brengen…: “Jan! Jij gaat donderdag met mij dansles geven!:D
Hij natuurlijk tegen sputteren, maar hij mocht van mij eerst proberen en altijd daarna nog beslissen.
Wij diezelfde avond(dinsdag als ik het goed heb) nog oefenen in de receptie met mijn Latin cd, nou dat ging redelijk, hij had de cha-cha al snel door. Toen nog de woensdag even geoefend, maar uiteindelijk was hebben we de donderdag middag de hele dag voor mijn huisje met muziek hard staan oefenen. En ineens had hij het door, nou geweldig gezellige middag en we waren er zo goed als klaar voor. Eerst die avond de minidisco gehouden van 8 tot half 9, toen zouden we met zijn alle pannenkoeken eten, wat uiteindelijk niet zo is geworden, Saar en Eline zijn met mijn haar bezig gegaan, ik helemaal klaar gemaakt, Jan ook, en Lisa pannenkoeken bakken, nog even oefenen, foto nemen en weer op naar voor om te gaan dansen. Wij hadden gedacht dat wij het voor zouden doen en de rest na, maar wij begonnen in te dansen en Saar en Eline kwamen al naast ons staan en ook dansen (die hadden het al zo vaak gezien) en eigenlijk vanzelf gingen Jan en ik mensen uit het publiek halen en daarmee dansen, en die gingen weer met elkaar en ga maar door. Echt zo leuk! Tussen door ook nog even de Madison en Cotten-eyed joe en zelfs nog de macarena! Het moet eigenlijk om 22.30 stil zijn maar we zijn wel doorgegaan tot 23.00! Zo leuk was het en ook allemaal leuke reacties. Het hoogtepunt van deze vakantie! (tot nu toe)

De vrijdag was eigenlijk niet zo bijzonder, we hebben de hele middag lekker mijn zijn alle aan het meer gelegen, al was het niet zo warm, maar echt bij elkaar zijn, want het was de laatste dag van Saar, Eline en Jan. Ook die avond gewoon gezellig met zijn alle bij elkaar. We zijn niet te laat gaan slapen, omdat het na het dansen nog zo laat is geworden.

Die volgende ochtend kwart voor 7 het bed uit gebonkt, want ze gingen toch echt vertrekken. En weer had ik het heel moeilijk, want weer moest ik zoke leuke mensen gaan missen. Die week stond ook helemaal in het thema van liedjes, en er zijn nu zo veel liedjes met herinnering. Na een moeilijk afscheid met omhelzingen die nooit meer leken op te houden hun uitgezwaaid en geroepen “spreek jullie snel!”

Weer zo’n depri dag, het ging even niet lekker bij mij, ik bij Lisa uitgehuild, ’s avonds ging het niet lekker bij Lisa, Lisa bij mij uitgehuild. Toen iPod aangezet, flesje wijn open getrokken en er samen een disco van gemaakt. Was zo leuk en we hebben ons zo uitgeleefd, echt 2 animatrices bij elkaar die nauwelijks schaamte kennen haha, je kunt je er vast zelf wel wat bij voorstellen :’)

Zo dat was het weer even voor deze week, wel wat vrolijker toch?:)
(foto’s komen nog!)

Bisous!:D

  • 26 Juli 2011 - 14:52

    Sita:

    Hee Lies!
    Nou hier het beloofde berichtje!
    Ik ben blij dat alles weer wat beter gaat en dat de zon daar heen is gekomen, ook al is het maar voor eventjes!
    Ik moet zeggen dat ik je nu wel echt begin te missen want al mijn vriendinnetjes zijn op dit moment op vakantie haha!
    Maar allebei nog even volhouden en dan weer genoeg tijd om leuke dingen te doen!
    Ook leuk dat ik je gezicht af en toe weer is zie via msn haha!
    Dikke kus

  • 26 Juli 2011 - 20:29

    Mama:

    Fijn dat we gisteravond zo lekker hebben bijgekletst. Je was zo heerlijk vrolijk! Zo kan ik er wer een weekje tegenaan.
    Dikke zoenen

  • 27 Juli 2011 - 07:29

    Eline:

    aaaaahh ik mis het zo erg en wil terug!!
    ik vind het heel leuk dat je dit bijhoudt en dat moet je die 3/4 weken nog even volhouden want ik wil alles lezen haha.
    nog heel veel plezier daar en ik weet dat je het kan! <33

  • 28 Juli 2011 - 14:57

    Ingrid:

    Hallo Lisa. Jammer dat het weer je zo tegen zit, maar volgens mij ben jij zelf het zonnetje in huis, dus dat zit wel goed. Nog een paar weekjes voor je weer thuis bent, dus dat schiet al op. Ik heb de weergoden aangeroepen, en die beloofden me nog zonninge dagen. Laat je zonnige humeur het tot dan maar even waarnemen.
    Met ons gaat het goed. Maxime is met haar vriendje en ouders op vakantie en Anouk gaat volgende weel ook nog een week met Bas weg. Wij zijn nu een week terug van 8 dgn Rhodos. Het was zo heet en zonnig dat wij gigantisch zijn verbrand. De vellen hangen er nu nog steeds bij. Maak er de komende weken nog was moois van. Tot dan en knuffel van ons allen en een lik van Sjors.

  • 29 Juli 2011 - 16:08

    Oma Miep:

    Als ik alles lees dan huilen jullie heel wat af. Na dat flesje wijn zal er ook wel gelachen zijn, Ja ik kan er mij wel wat bij voorstellen. Ondanks het slechte weer lees ik ook positieve woorden. Je moet er toch zelf wat van maken en dat zal je wel lukken
    Hier is alles goed. gisteren heerlijk gegeten bij je ouders als dank voor het verzorgen van de tuin en Pim
    Een dikke kus en ik zal blij zijn wanneer je weer thuis bent want ik mis je.

    Oma Miep

  • 11 Augustus 2011 - 18:16

    Marion(moeder Megan):

    Hoi Lisa,
    Super dat jij het toch ook helemaal leuk hebt. Allemaal jongelui, dat zal over 10 dagen wel even wennen zijn om weer de gewone draad van het leven op te pakken.Ik wil voor Megan een klein welkomthuisfeestje organiseren.Als jij zin en tijd hebt zou je dan even contact met mij willen opnemen................0620022333. Het zou wel toppie zijn als je er ook bij kunt zijn?? Nou Lisa ik hoor het eventueel wel en nog waanzinnig veel plezier daar en een hele goede thuisreis. Ik begreep van Megan dat je nog niet weet hoe je naar huis gaat, maar dat gaat wel goed komen toch? Lieve groetjes Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 18785

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: