Weer eens een verhaaltje:) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu Weer eens een verhaaltje:) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

Weer eens een verhaaltje:)

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

15 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Ik heb al een tijdje niks meer geschreven, ik had namelijk een heel mooi en echt lang verhaal voor jullie gemaakt en het internet is hier niet altijd even goed(gratis wifi) dus ik druk op plaatsten en ja hoor, internet uitgevallen, heel verhaal weg! Grrrrrrrrrrrrr

Ik ga proberen om nu weer zo’n leuk verhaal te plaatsen.

Na 4dagen slecht weer is nu eindelijk de zon weer doorgebroken:D Ik heb vandaag dus eindelijk, waar iedereen op aan het wachten was, de lawaaioptocht kunnen houden, het was zoo leuk, de ouders genoten net zo hard als de kinderen en ik!

Verder is het hier echt wel leuk, ik vind het werk heerlijk om te doen en ik voel me hier nu ook wel thuis. Het Frans gaat ook heel goed en ik heb leuk contact met de mensen.
Wat ik niet had moeten doen is een gesprek beginnen met de Engelsen, ik kon niet eens meer op Engelse woorden komen en ik ging gewoon soms in een keer Frans tegen ze praten. Nu denk ik in Frans Engels en Nederlands door elkaar.. Dat gaat nooit meer goed komen!! Aaaaaah!
Inmiddels zijn ze helaas weer vertrokken, ze waren echt vet aardig, maar ik sta toch soms van mezelf te kijken dat ik zo makkelijk kan overschakelen van de ene taal naar de andere.

Mijn regiocoördinator Remco is ook langs geweest en een leuk gesprek gehad met perfecte koffie en een lekker stokbroodje met boursin, lekker frans dus, het stomme is dat ik hem nog nooit gezien had dus ik dacht dat hij gewoon een camping gast was, ik dacht al een Nederlander die zo goed Frans praat en waarom maakt hij foto's van mij? Maar volgensmij ben ik wel geslaagd voor de test?:P

Een van de hoogtepunten vond ik toch wel de minidisco, die trouwens gister ook alweer is geweest maar ik loop nog al achter:$, al die kindjes die de dansjes zo snel oppikken en zo vrolijk mee doen, en ik hou zowiezo wel van dansen, en al die kinderen kunnen pauze nemen, maar ik niet, ik ga gewoon door, ik ben denk ik al wel 3kilo afgevallen!

Wat wel raar is, is dat ik bijna niks eet. ik heb er gewoon geen zin in op een of andere manier. Maar dat komt ook door het weer denk ik en ander eten.. agjaa komt vast wel goed;)

Er zijn weer nederlanders bij gekomen (Eline Saar Jan Zack en Cody(Bas en Erik) en nu zijn we met zijn 8en, helaas gaan er morgen weer 4 weg dus hopelijk kom er nog meer nederlanders maar gelukkig heb ik Saar en Eline is nog(the girls van de pyjama party van gisteravond (zie foto’s)

Vanavond gaan we BBQ-en en dan morgen de moeilijkste dag… Afscheid
Ik zie er zo tegen op.. Nu maar eerst met zijn alle van elkaar genieten!(ll)

  • 17 Juli 2011 - 16:31

    Oma Miep:

    Wat een pech dat het Internet uitviel
    dat geeft een hoop extra werk. Ik heb genoten van de foto's en zo te zien en te horen heb jij het goed naar de zin.
    Wat de talen betreft, het is helemaal niet erg dat je de talen door elkaar gebruikt, deed ik ook altijd.
    Ik wens je nog heel veel werkplezier in de aankomende tijd.
    Een dikke kus van je
    Oma
    Oma

  • 18 Juli 2011 - 07:35

    Leonie:

    nou nou het is daar zekers gezellig
    x

  • 24 Juli 2011 - 09:23

    Ankie:

    hoi lisa.

    wij zijn weer in het koude kikkerlandje.regen regen en nog eens regen.
    fijn dat je nog een berichtje hebt achtergelaten met je adres.
    we hebben een leuke tijd gehad,en wensen je nog veel plezier en veel succes.

    groetjes ankie wil joyce en remco

  • 24 Juli 2011 - 09:24

    Ankie:

    hoezo verdwaalde brabanders?????

    goed dat je die andere foto niet hebt geplaatst,die was niet zo geweldig

    groetjes van de verdwaalde brabanders

  • 24 Juli 2011 - 22:19

    Lisa Oolthuis:

    Hee Ankie, wat fijn dat jullie mijn briefje hebben gevonden! Ik kon gewoon niet gaan slapen zonder iets van mij achter te laten. Ik vond het ook zo leuk, beetje jammer van zo'n vluchtig afscheid, maarja kon niet anders..
    Ik hoop dat het hier mooi weer word, want we moeten gasten krijgen. Gelukkig zijn er zaterdag 22 aangekomen (25 vertrokken) en mischien leuke jongeren erbij. Ik ben morgen vrij en ga lekker shoppen in Chambery. Ik plaats snel weer een verslagje! Doe de groetjes aan iedereen!
    Liefs lisa
    P.s. nee die foto kon ik jullie niet aandoen maar staan wel vereeuwigt op mijn computer(A)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 18779

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: