Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen..

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

02 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Salut! Ja hoor ik zit in Frankrijk!

Ik zal even 's ochtends beginnen.
Ik ben wat vroeger op gestaan, ik was mijn bed nog niet uit of ik was mijn kleren in mijn koffer aan het proppen, het is maar goed dat mijn moeder mij te hulp schoot anders had ik 3 koffers meer gebruikt (dat gaat met de terugreis nog wat worden..)uiteindelijk werden het er 4/5..

Toen die ingepakt waren, kwam lobke langs en gingen we samen de schoolboeken wegbrengen en daarna door naar de stad om de laatste dingen te kopen en op de terugweg nog even langs sita om afscheid te nemen en fijne vakantie te wensen.

Thuis aangekomen gingen we druk aan de slag om alle spullen van zolder naar beneden te halen.

Mijn moeder was wat mopperig op mij, omdat ik vaak op mijn kamer bezig met mijn computer was. Maar wat ze toen nog niet wisten was dat ik bezig was om een cd te maken met mijn broer, omdat wij dit jaar niet meer mee gaan op vakantie en dat ze dan een aandenkken aan ons hebben.

Toen die af was en alle spullen beneden stonden konden we de auto gaan inpakken. Ik nam de taak op me om voor de laatste keer eten te maken en samen te eten voor de vakantie.

Het eten was op en wij hadden ons kadootje gegeven, waar ze overigens heel blij mee waren, gingen we afscheid van mijn broer nemen die niet met ons mee ging, maar volgende week vertrekt.

Uitgezwaaid zat de stemming er al goed in want we gingen mijn franse nichtje ophalen.

Met de auto helemaal volgepakt reden we Nederland uit en op naar Frankrijk!

De reis liep voorspoedig en we zijn nu beland in een hotelletje waar we overnachten. Morgen vroeg opstaan en een ontbijtje en dan in een keer door naar st. Pierre d'Albigny waar we ook mijn nichte bij haar familie afzetten en mij op de camping.

Ik ben al flink met mijn nichtje aan het oefenen en ik heb al heel erg zin in morgen!

Nu lekker slapen, bonne nuit!

  • 02 Juli 2011 - 06:52

    Matthijs:

    bonne chance!

  • 02 Juli 2011 - 07:32

    Corvimiep@hetnet.nl:

    Ik hoop dat jullie lekker geslapen hebben en wens jullie een goede voortzetting van de reis.
    Dit is een leuke manier om op de hoogte te worden gehouden
    Veel liefs Miep (oma)

  • 02 Juli 2011 - 11:39

    Lianne:

    heel veel plezier lies! ik ga je missen, als je terug bent gaan we snel wat drinken om al onze verhalen (en boys) te bespreken! xxxxxxxxxx

  • 02 Juli 2011 - 11:45

    Meike Lobke En Ilse:

    Veel plezier!! Liefs van ons

  • 02 Juli 2011 - 15:56

    Leonie:

    heeey lisa
    al veel beleeeft zo te zien
    zijn je ouders de nu ook of gaan hun naar frankrijk jij alleen want meester zei dat die wel naar frankrij ging
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 18782

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: