Het is dan toch echt begonnen! - Reisverslag uit Saumur, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu Het is dan toch echt begonnen! - Reisverslag uit Saumur, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

Het is dan toch echt begonnen!

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

04 Juli 2012 | Frankrijk, Saumur

Salut!!

Als eerste, ik eet een broodje KAAS! Ik was eerst gedoemt om mijn hele vakantie lang jam te eten :| maar gelukkig is het gister dan toch gelukt om boodschappen te doen. En wees gerust daarvoor heb ik gezellig bij mijn super leuke collega gegeten, erica heet ze en ze is echt super tof, kan heel erg goed met haar!

Nou even naar de reunie terug, het was echt super hebben alles kunnen vertellen!.... aan ons zelf.. Helemaal niemand is komen opdagen! Nou heel jammer, dan maar weer terug naar de receptie.

Omdat ik de avond daarvoor in een keer alleen was ben ik maar gaan navragen waar iedereen dan is want ik wil niet de heletijd alleen zijn. Erica vertelde dat alleen zij, ik en, mijn manager, patrice hier woonde en dat de rest gewoon naar huis ging. Wat ik heel leuk vond was dat ze me uitnodigde om bij haar te komen eten want ik had niets en zij was ook maar alleen. Wat blijkt zij is de nachtwaker en heeft een heel appartement beneden mij omdat zij elke dag hier op de camping zit.
We hebben een hele leuke avond gehad en ik heb zelfs met het campingkarretje gereden! (mama zei dat ik mijn rijden moest bijhouden) Ow wat is dat ding leuk! Na een ronde over de camping voor controles (2 rondes omdat ik het zo leuk vond) heb ik nog even gezellig bij haar gezeten en daarna lekker het bed in.

Volgende dag ging de animatie van start! Ik stond al heel vroeg op om de laatste dingen klaar te maken en een stokbrood met jam te eten. Daarna hop naar het zwembad met al mijn spullen, benieuwd hoe het zal gaan, ik heb namelijk nog nooit aquagym gegeven, op mijn vorige camping hadden ze niet eens een zwembad!
Even kort samenvatten:
1e dag: Reunie: 0 (maakte niet uit want de microfoon deed het toch niet)
2e dag: aquagym: 0 (maakte niet uit want de cd-speler deed het toch niet en aquagym zonder muziek..) miniclub1: 0 (maakte niet uit want de miniclub stond toch nog niet) miniclub2: 2 (het 1e half uur van de 2)

Nou nou nou wat een begin! Het vervolg:
3e dag (cd én microfoon deden het ondertussen) aquagym: 0 (dat werd rondjes rond de camping lopen om mensen in te lichten) miniclub1: 0 (weer rondjes lopen nu inmiddels met programma op papier) miniclub2: 2

Nou dat word al beter.. -.-'

4e dag: aquagym 6! miniclub1: 6! en daarna gewoon geinproficeerd en naar het zwembad gegaan en daar een minidisco gedaan met maarliefst 10! Toen viel de cd uit... maar ik heb afgesproken dat ik er half 3 weer sta! Ik ben benieuwd hoeveel er komen en ook daarna naar de miniclub!

Het is dus nu officieel begonnen! :D

Even verder mijn broodje kaas opeten en dan verder!

Bisous Lisa!

  • 05 Juli 2012 - 07:23

    Mama:

    Leuk datje aansluiting hebt gevonden bij Erica. Is zij een Francaise? En heb je je Franse collega al ontmoet?

  • 05 Juli 2012 - 08:08

    Meghan ''zusje'':

    hahahaha GE-NI-AAL!! EEN CAMPING CARRETJE :D haha wel jammer van die reunie (of hoe je dat ook schrijft..) en van de mini-club...maar je komt op gang! 2 x 6 mensen! :P wel irritand dat de cd speler het niet dee! je boxjes liggen hier thuis! kom je ze ff ophalen XD :P xxxxxxxxxxxxxxxxx meghan

  • 14 Juli 2012 - 14:10

    Pim:

    Hallo Lisa, leuk reisverslag! Zet je snel weer wat nieuws erop?

  • 14 Juli 2013 - 23:16

    Mama:

    Hoi lief,
    Plaats maar een berichtje op waar ben jij nu onder de naam vakantiewerk in Frankrijk 3 want Avignon ligt toch echt een heel stuk van Saumur!
    <3 mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 18726

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: