"Afscheid" - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu "Afscheid" - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

"Afscheid"

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

21 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Eindelijk na 7 geweldige onvergetelijke onbeschrijvelijke weken weer thuis.

De laatste dag was echt de heetste dag die we gehad hebben, 35 graden!
Ik was zoals elke zaterdag aan het werk in de receptie, maar het was niet zoals elke zaterdag want alles werd opgeruimt. Voor de camping was de animatie namenlijk ook over. Dat was echt wel raar, echt iets dat je je niet kan voorstellen, maar het stopt gewoon omdat ik weg ging. Gelukkig voor de camping kwamen er gewoon nog wel lekker wat mensen aan dus de camping was niet in een keer leeg.
En dan breng je de mensen naar de plaats en leg je uit over het brood en de bar enzo en dan wou ik al automatisch over de animatie beginnen.. Heel appart!
Er kwamen ook allemaal jongeren weer aan en ik dacht toen echt ik wil hier blijven!
Maar ook mijn mobilehome, die gewoon lekker lisa-achtig (een vossenhol dus..) moest opgeruimt worden.
alles gesoorteerd, kleren alvast in de koffer, en het is maar goed dat ik de helft van mijn kleren al met een fam naar nederland had mee gegeven want dit paste nauwelijks in mijn koffer!

En toen stond de baas voor de deur: "Lisa neem een douche, doe wat moois aan, we gaan zo uit eten!"

Echt super leuk dat ze dat hadden georganiseerd, het was ook echt gezellig, zo'n laatste avondje, want het word toch een soort fam van je.

Terug gekomen, nog wat gedronken met de jongeren en lekker laat gaan slapen, want de volgende ochtend stond toch de wekker om 7uur!

Ik om 7uur er vrolijk uit, wat ik goed kan want dat deed ik elke dag bij de miniclub, om lekker rustig de laatste spullen in te pakken en mijn huisje schoon te maken, wat ook fijn was is dat ik wat hulp kreeg van youri en om 10 uur was ik klaar en ging de deur op slot om een jaar dicht te blijven...

En met een uitzwaaicommite en een heel moeilijk afscheid van de camping met een hoop tranen reed ik met de baas en 4 zware koffers weg op naar chambery voor de terugreis..

"Snik"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 18738

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: