Het einde komt nabij! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu Het einde komt nabij! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

Het einde komt nabij!

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

11 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

Nog maar 10 dagen te gaan voordat ik naar huis moet, maar ik wil niet!
Ik zit hier zo goed, heb het heel erg naar mijn zin en wil nog echt niet weg.

Er is zo veel leuks allemaal gebeurt en het heeft allemaal te maken met het ongelovelijk enthousiasme dat ik er voor terug krijg!

Ik weet het ik heb jullie een beetje teleurgesteld, maar zoals ik al heb gezegd, een dagboek is gewoon niks voor mij, ik hoop toch dat jullie een beetje plezier hebben gehad om het begin van de vakantie van mij te lezen, nog behoefte aan het verhaal van het einde van mijn vakantie, kom je maar gezellig langs en dan vertel ik het hele verhaal gewoon opnieuw met alle foto's erbij:D

Nou ik hoop dat ik nog een laatste berichtje kan plaatsen voordat ik naar huis ga, maar ik beloof niks!

Bisous en tot snel!

  • 13 Augustus 2011 - 17:38

    Oma Miep:

    Gelukkig dat je het goed naar je zin hebt gehad, maar aan alle leuke dingen komt een eind, en het is dan altijd weer leuk om eraan terug te denken, daar kun je weer lang op teren.
    Ik verheug mij erop als je weer thuis bent en ik je lekker kan knuffelen, want ik heb je erg gemist.
    Als ik niets meer van je verneem, wens ik je een goede reis en een dikke knuffel van

    Oma Miep

  • 18 Augustus 2011 - 20:42

    Verdwaalde Brabander:

    Hoi :isa.
    Wij dachten,laten we nog maar eens 'n berichtje sturen.
    Zoals we lezen heb je echt echt naar je zin daar.
    Fijn omdat zo via de foto's terug te zien.
    Nog even en je mag weer lekker naar huis,dat is toch ook wel fijn.
    Geniet nog even van de laatste dagen,en goede reis naar huis.

    Groetjes die verdwaalde brabanders

  • 20 Augustus 2011 - 08:12

    Marion:

    Hallo Lisa,
    Een hele goede thuisreis en sterkte met het afscheidnemen van iedereen.Nog even en dan begint het normale leventje weer.Als je tijd hebt vd week zou je mij willen bellen op 0620022333. Ben n.l. welkomthuisparty aan het organiseren voor Megan, misschien is het leuk als je ook vd partij zou kunnen/willen zijn.
    Wie weet tot ziens en lieve groetjes van Marion(moeder Megan)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 18734

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: