Afscheid nemen bestaat niet... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet... - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Lisa Oolthuis - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet...

Door: lisaoolthuis

Blijf op de hoogte en volg Lisa

17 Juli 2011 | Frankrijk, Parijs

Wow dit weer geeft echt weer hoe ik me nu voel, Kwalitatief Uitermatend Teleurstellend..
Ik had het niet verwacht maar gister was het echt een hele moeilijke dag. Het begon gewoon met het uitzwaaien van onze matties Zack en Cody, wat ga ik die irritante vervelende lachwekkende en lieve jongens missen. Toen kwam nog het ergste, Eline en Thomas gingen naar huis. Zij zijn echt heel veel voor mij geworden, ze hebben mij door de eerste week heen gesleurd en we hebben zo’n leuke tijd samen gehad. Ook de 2e week met de groep was het zo gezellig en nu zouden we met zijn 4en achter blijven. En ja hoor Eline begon te huilen, nou dan hou ik het ook niet droog. Ze waren nog niet weg of het was al zo anders op de camping, ik denk zelfs nog soms dat ik ze zie lopen, maar helaas ze zijn echt weg. Nee dat was het, we hadden wel 16 vertrekken op die dag staan, nou ik kan je vertellen ik had het om 10 ’s ochtends al gehad. Ook omdat ik wist dat alle franse kindjes waar ik toch zo’n hechte band mee heb opgebouwd ook weg gingen.
Nou al die kinderen in een kring om me heen en allemaal huilen en knuffelen en kussen, die ga ik ook zo missen bij mijn miniclub en mini disco en karaoke en noem maar op..
Goed ik ga iedereen missen!

Ik had trouwen weinig tijd om te treuren want er gingen 16fam weg en er kwamen 20fam bij! Een hele drukke dag dus.

Als verrassing stond ook opeens Lisa (animatrice van vorig jaar) voor onze neus (geblesseerd, op bezoek, lang verhaal). Die blijft nu een weekje bij mij in de sta caravan en ze zorgt heel goed voor me, gister na die drukke dag kwam ik thuis en stond er eten voor me klaar!

’S Avonds was het heel stil iedereen zat een beetje voor zich te computeren, ik weet wel dat er jongeren aan waren gekomen, maar die zien we nog wel verscheinen. Zowiezo vandaag niet, want het is niet normaal weer, het is gewoon de hele dag nog geen 1x droog geweest, iedereen zit bij de tent, alleen wil ik internet dus zit ik in mijn eentje voor bij de bar, en dan mis ik iedereen echt!

Wow wat een droevig verhaaltje, nou jongens zo voel ik me ook en ik dacht laat ik het even delen, ik mag me ook even rot voelen, want ik mis jullie ook!

Ow het is misschien ook leuk om mijn vorrige verslagje te lezen, die heb ik ook net pas geplaatst:$
Bisous (lll)

  • 18 Juli 2011 - 10:21

    Oma Miep:

    Och Lisa zo,n baaldag heeft iedereen wel eens, en zeker als er veel mensen en kinderen weggaan en het slecht weer is, hier moet je ook niet zijn, een bui de hele dag.
    Een paar dagen dan ben je weer gewend aan de nieuwe mensen en dan is het weer leuk.
    Ik mis je ook, nog een paar daagjes dan is Pim weer thuis. dan kan ik hem weer een dagje verwennen.

    Liefs Oma

  • 18 Juli 2011 - 12:12

    Megan Meijer:

    Hey Wijffie.

    Ja die dagen zitten er ook tussen, dat is echt balen. Ik heb het ook gehad met 3 franse meisjes, die altijd bij de miniclub kwamen. Ze hebben mij zoveel geleerd en vooral veel geholpen met het Frans en mij daarin zelfvertrouwen gegeven, ik vond heel erg dat ze weggingen. En nu aankomende vrijdag gaat de familie waar ik heel veel mee op trek weg, dat vind ik super erg. Zo raar dat je in zo´n korte tijd zo´n band met iemand opbouwt. Maar vergeet niet, er komen weer heleboel leuke mensen voor in de plaats. Gaat helemaal goed komen!!! Topper.

    Bisouuuuus x

    Heb je trouwens al een Franse vent an de haak geslagen?

  • 21 Juli 2011 - 14:41

    Michelle:

    hee meid wij zijn nu alles van jou aan het bekijken super echt leuk om alles te zien en na te lezen over al jou avonturen. ook wij zijn gisteren teruggekomen van de vakantie en hebben ook geen mooi weer gehad, maar ja je kan niet alles hebben toch??
    wij gaan je vanaf vandaag goed volgen hoor!! en zullen nog vaak even lekker met elkaar babbelen oke?? Liefs dikke kusjes en knuffels van ons allemaal

  • 22 Juli 2011 - 02:36

    :

    hey lekkerding!
    kop op he?! ik mis jullie ook allemaal, zo alleen in the states is ook niet alles.. maar komt allemaal goed! gewoon aan de leuke dingen denken:)
    dikke kus en knuf van je vriendinnetje uit the states.

  • 24 Juli 2011 - 22:52

    Ceciel:

    Hoi Lisa, erg leuk verslag!!

    Nog veel plezier daar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Lisa

Zomer '11

Actief sinds 19 Juni 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 18739

Voorgaande reizen:

12 Juli 2013 - 18 Augustus 2013

Vakantiewerk 3!

29 Juni 2012 - 18 Augustus 2012

Vakantiewerk in Frankrijk 2!

01 Juli 2011 - 22 Augustus 2011

Vakantiewerk in Frankrijk

Landen bezocht: